2011 m. gegužės 16 d., pirmadienis

CROCS

Sunku pripažinti bet pasidariau CROCS'ų maniakė! Kartą pamėginau ir negaliu sustoti. Praeitą vasarą išbandžiau pirmą kartą CROCS'ų basutes ir buvau labai maloniai nustebinta. Tikrai labai patogi avalynė ir ji praded užkariauti mano batų spintą :) Kolkas pas mane puikuojasi kelios poros:
                                                             Čia pirmosios basutės

                    Pirmieji žieminiai batai, tikrai labai šilti. Tik pas mane jie rudi su rožiniais taškeliais.

                                                         Šiam pavasariui nusipirkau laivelius
Šias basutes padovanojo per gimtadienį man labai brangus žmogus :)
Na ir dar keletas modelių, kurie man patiko ir norėčiau jų savo spintoje (tik deja Lietuvoje jų nėra):




Komentarų nėra:

Rašyti komentarą